Menu
Your Cart
%30 ÖN ÖDEME YAP KALANINI ÜRÜN TESLİMİNDE

Şartlar & Koşullar

Satın alınan ürünün indirime girmesi durumu;
Fiyatlar piyasa koşullarına veya yapılabilecek kampanyalara bağlı olarak, anlık değişikliklere uğrayabilir. Mobilyas, dilediği zaman ve önceden herhangi bir bildirime gerek olmaksızın, ürün fiyatlarını değiştirme ve/veya kampanya koşullarını ve bitiş tarihini haber vermeksizin değiştirme hakkını saklı tutar. Bu nedenle satın alınan ürün indirime girdiyse aradaki ücret farkı talep edilemez.
Garanti süresi ne kadardır, süreç nasıl işliyor?
Mobilya, halı ve aydınlatma ürünleri evine teslim edildiği tarihten itibaren 2 yıl boyunca Mobilyas Garantisi kapsamına girer.
Kullanıcı hatası içermeyen her durumda Mobilyas Garantisi geçerlidir.
Örneğin çok beğenerek aldığın mermer masanın ayaklarında ağırlığa bağlı bir eğilme fark ettin, Mobilyas Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçersen bu aksaklık en kısa sürede telafi edilir. Fakat itme-çekme gibi zorlayıcı hareketlerden doğan sorunlar, kullanıcı hatası olarak değerlendirilir ve Mobilyas Garantisi kapsamına girmez.
Ürünle ilgili teslimattan sonra problem yaşarsan, sorunun fotoğrafını çekerek sipariş numarasıyla birlikte [email protected] adresine e-posta olarak göndermen yeterli. Garanti kapsamında gönderdiğiniz talebiniz için satış sonrası destek talebiniz oluşturulur. Ardından ekibimiz hemen konu üzerinde çalışmaya başlar ve 30 günlük çözüm sürecini başlatır.
Hasar, Eksik, Hata bildirimini nasıl yapabilirim, çözüm süreci nasıldır?
Teslimat anındaki kusurlar, teslimat anında bildirilmelidir.
Ürünle ilgili teslimattan sonra problem yaşarsan, sorunun fotoğrafını çekerek sipariş numarasıyla birlikte [email protected] adresine e-posta olarak göndermen yeterli. Teslimattan sonraki 2 yıl boyunca, Garanti kapsamında gönderdiğiniz talebiniz için satış sonrası destek talebiniz oluşturulur. Ardından ekibimiz hemen konu üzerinde çalışmaya başlar ve 30 günlük çözüm sürecini başlatır. Kullanım hatasından kaynaklı durumlar Garanti Kapsamında değildir.
Eğer sorunun çözümü ayak, kumaş, kulp, gardırop kapağı, masa üst tablası gibi parçaların değişimiyle mümkünse, ekibimiz adresine bu parçaları hızlıca gönderir.
Teslimat türü ‘nakliyeli teslimat’ olan ürünlerdeki tamir gerektiren durumlarda ise ekibimiz evine gelerek sorunu yerinde çözer. Eğer çözüm için daha kapsamlı bir çalışma yapılması gerekiyorsa, nakliye ekibimiz ürünü evinden alır ve sorun çözüldükten sonra ürünü yeniden adresine teslim eder.
Teslimat türü ‘kargo’ olan ürünlerdeki tamir gerektiren durumlarda ürünü size belirtilen adrese kargo ile göndermeniz talep edilir. Parça gönderimi ile çözülebilecek durumlar için yine ilgili parça size kargo ile gönderilir.


Ürün iadesi için ne yapabilirim?
Standart ürünlerde;
Teslim tarihinden itibaren cayma hakkı olan 14 (ondört) gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ürününüzü iade edebilirsiniz. Bu talebinizi süresi dolmadan [email protected]’ye e-posta göndererek veya
0850 304 0221 numaralı çağrı merkezimizi arayarak iletebilirsiniz.
Teslim tarihinden 14 günlük cayma hakkı süresi bittikten sonra standart ürünlerde keyfi iade alınamamaktadır.
Özelleştirilmiş ürünlerde;
Cayma hakkı kullanılamaz, ancak:
Cayma hakkı kullanılamayan özelleştirilmiş ürünlerde, kabul etmek tamamıyla Mobilyas’ın inisiyatifinde olmak üzere müşterilerimizin iade talebini geri çevirmemek adına ürünün fiyatı üzerinden özelleştirilmiş ürünlerde %30 özelleştirme/demontaj bedeli düşülerek iade alma hakkına sahiptir. Bu talep teslim tarihinden sonraki 14 gün için geçerlidir.
Ürünlerin iadesi taleplerinde, nakliyeli ürünler kendi teslimat ekibimizce iade alınacak olup, ürünlerin teslimatının kargo ile yapılması durumunda ürün iadeleri kargo ile müşterimiz tarafından yapılmalıdır. Kargo ile ürünün gönderilebilmesi için gerekiyorsa demontajı ve paketlenmesi müşterimize aittir. Teslimat türü kargo olan ürünlerin teslimi nakliye ile yapılmış olsa bile, iadesi kargo ile müşterimiz tarafından yapılmalıdır.
Outlet ve teşhir ürünlerinde iade ve değişim yapılmaz.
mobilyas.com.tr'den satın aldığınız ürünleri aşağıdaki koşullar çerçevesinde kolayca iade edebilirsiniz.
Satın aldığınız ürünleri fatura tarihini takip eden 10 gün içinde iade edebilirsiniz.
- İade etmek istediğiniz ürün ile birlikte faturasını, garanti belgesini ve iade nedeninizi belirten bir dilekçeyi göndermelisiniz.
- İade edilecek ürünlerin orjinal koli ve ambalajı bozulmamış olmalıdır.
- Ambalajı olmayan veya bozulmuş olan ürünlerde tekrar satılabilirlilik özelliğini kaybetmemiş olması koşulu aranır.
- İade işlemi çerçevesinde oluşacak nakliye masrafı alıcıya aittir.
- Müşteri temsilcilerimiz size işleminiz ile ilgili her konuda yardımcı olacaklardır.
- Ürününüzü müşteri temsilcilerimizin size belirteceği adrese orjinal ambalajında ulaştırmanız gerekmektedir.
- Özel olarak üretilen (renk ve ölçü değişikliği)  ürünlerde iade işlemi yapılamamaktadır.
İade koşullarına uygun olarak yapılan iadelerde, ödediğiniz tutarın hesabınıza veya kredi kartınıza aktarılması ortalama iş günüdür